Thursday, May 31, 2012

HASAN ALI BONGKAR MAINAN OTAK GILA MUZAKARAH PAS..!!



 
Pihak PKR kata isu Muzakarah itu UMNO dan PAS adalah mainan politik semata2. Cerita pasal Perpaduan Islam.. Politik.. Apatah lagi cerita Perpaduan Melayu.. Tak sebut kat media lagi dah kecoh rasis. Susah nak sebut. Kadang2 naik bosan. 

Tapi jika semua orang Melayu di Negara ini bosan, siapa yang mahu bertindak? Nak tunggu bangsa lain pegang kuasa Negara baru nak bincang? Hasan Ali yang merupakan salah seorang individu yang diarahkan Presiden PAS Hadi Awang untuk merealisasi perbincangan Muzakarah ini ada kupasannya.





Jika dilihat semula pertemuan Hadi Awang dengan Najib di Sarawak yang secara kebetulan berkempen di lokasi yang sama (seperti video di atas), ini semua bukan kerana politik. 

Muzakarah UMNO dan PAS bukan hendak bergabung atas nama 1 parti politik sebenarnya. Ia bukan politik. Nilai Muzakarah ini besar impaknya kepada kekuatan Ummah. Tapi kini semua kerangka kertas kerja ke arah Muzakarah telah dibakar puak2 Parasit PAS didikan Anwar yang kini menguasai pimpinan tertinggi Parti.

Dan Hadi Awang? Entah. Dah layu dalam kepimpinan. Nilai seorang Pemimpin. Main tarik tali. Bila tak selamat, panggil UMNO. Kena warning dengan Parasit, tarik balik. Siap kena maki lagi UMNO.



 
Lihat pimpinan2 terdahulu seperti Bekas Ketua Muslimat PAS Pusat Ustazah Nuridah Salleh. Kenapa dia dicantas dalam pimpinan PAS? 
Adakah disebabkan penyertaan Muslimat PAS yang dibawa beliau menerusi SENADA di bawah Kementerian Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat pimpinan Shahrizat satu ketika dahulu menjadi penyebab utama? 





Tonton Video di atas. Nilailah sendiri. Jangan disekat ruang untuk menyatukan ummah. Kerana jika ianya berjalan dengan baik, beberapa usul PAS dapat dilaksanakan di bawah Kerajaan Najib Tun Razak. Daripada dok cium mulut DAP yang sudah pastinya bukan sahaja Hudud, Enakmen Jenayah Syariah sedia ada yang digunapakai sekian lama Kerajaan Negeri pun bakal dibakar hidup2.



No comments:

Post a Comment