Saturday, May 26, 2012

KENALKAH ANDA DENGAN SAMSENG INI?MENGUGUT AJK MASJID SUPAYA BENARKAN ANWAR BERCERAMAH DALAM MASJID








Kenalkah anda dengan gangster upahan Anwar ini? gangster ini dikatakan mengugut dan memaksa Pengerusi dan AJK Masjid Taman Pulai Jaya bagi membenarkan Anwar dan Din Puduraya berceramah dalam masjid tersebut.


Dalam keghairahan Anwar dan Din Puduraya meliwat kebanyakan Masjid di negeri Johor, kali ini mereka berdua mendapat tamparan yang cukup hebat apabila khairah dan Ahli Jawatankuasa Masjid Taman Pulai Jaya tidak membenarkan mereka berdua mengadakan tazkirah politik dalam masjid tersebut.


Ada seorang gangster Anwar Ibrahim cuba memaksa AJK untuk membenarkan Anwar dan Din Puduraya memberi tazkirah politik, tetapi AJK Masjid tetap dengan keputusan mereka. Lalu gangster itu merayu kononnya "Anwar difitnah dengan cina doll tolonglah berikan sekejap sahaja dia berceramah".


AJK Masjid tetap tidak benarkan Anwar meliwat Masjid ini. Masjid bukan tempat untuk memaki hamun orang lain. Masjid adalah rumah Allah, jikalau Anwar teringin sangat nak buat juga tazkirah pergilah kemana-mana gereja yang dia suka kerana baginya Allah di masjid sama dengan Allah di Gereja.

No comments:

Post a Comment