Friday, May 18, 2012

GEMPAR!!! Identiti Mahasewel Malaysia PERTAMA yang BAKAL DIPANCUNG di Arab Saudi didedahkan!


Posted on

  • Khamis, 10 Mei 2012

  • by
  • MymassaVoice

  •  in



  • "Cubaan atau mengadakan tunjuk perasaan atau demonstrasi di Makkah dianggap sebagai bughah kepada Kerajaan Arab Saudi. Sekalipun yang melakukannya adalah rakyat negara asing tetapi apabila berada di Makkah, mereka akan dianggap sebagai 'tetamu yang dilindungi'.

    Tetamu itu bagaimanapun tidak akan terlepas dari undang-undang bughah yang merupakan salah satu dari hukuman yang terdapat dalam hudud. Pesalah bughah biasanya dipancung. Tiada sebarang alasan yang boleh diberikan termasuklah tunjuk perasaan yang diadakan bukan untuk Kerajaan Saudi sebaliknya untuk kerajaan negara masing-masing. Sebaliknya Arab Saudi akan menjatuhkan hukuman yang sama kepada warga asing yang melakukan demonstrasi di Makkah atau mana-mana bahagian di negara tersebut atas nama bughah..."
     -The Flying Kick

    Jutaan tahniah kepada PAS dan fuckatan kerana anda semua bukan sahaja menyebabkan seorang mahasewel kader mereka kini menjadi buruan pihak berkuasa Arab Saudi (kerana kesalahan "BUGHAH" yang membawa kepada hukuman mati), bahkan "menaik taraf" perbuatan pencemaran kesucian rumah Allah SWT di peringkat nasional ke tahap francais antarabangsa sehingga ke Tanah Haram! 

    US dan Yahudi Zionis pun tidak pernah berjaya meletakkan penchacai mereka berdemo dan membuat kecoh di Masjid Nabi seperti ini! Tidakkah ini semua membuktikan kehebatan Anwar Ibrahim sebagai boneka dajjal Yahudi yang ulung?!!

    Tahniah PAS sekali lagi kerana berjaya melahirkan germbolan penchacai dungu yang sentiasa wala' untuk menjahanamkan Islam atas nama agama!

    No comments:

    Post a Comment