Wednesday, April 25, 2012

Hairan Masih Ramai Melayu ISLAM Menyokong Pengerusi peMURTADan Melayu ISLAM AMBIGA ?

Saya amat hairan kenapa sokongan ini terus diberi kepada Pengerusi PeMURTADan Melayu Islam ini iaitu Ambiga...sedangkan perjuangan beliau dlm LBGT sudah terang-terangan menyalahi Aqidah serta hukum ISLAM.
Saya bukannya Ulama mahupun pakar agama namun apa yg kita pelajari sejak dari kecil lagi sudah menunjukkan yg beliau tidak layak diangkat sebagai pemimpin ekoran perjuangannya menjerumus warga Melayu Islam kearah MURTAD.
Kenapa masih ramai pemimpin2 politik yg berlatar belakang ISLAM terus menipu RAKYAT dengan memberi sokongan padu kearah perjuangan Ambiga ini...
adakah mereka tk tahu tntg AGAMA???
atau dengan sengaja menutup sebelah mata utk kepentingan politik mereka???
kenyataan MUFTI terus dipermainkan mereka2 ini malah yg amat menyedihkan kita lagi ialah sokongan Mursidul Am PAS Nik Aziz Nik Mat yg terang-terangan menyokong penuh tidak berbelah bagi keatas pengerusi peMURTADan Melayu Islam ini AMbiga.
berlatarbelakang kan Islam asas perjuangan beliau namun apa yg diterjemahkan beliau tidak menunjukkan yg beliau seorang pakar Agama mahupun ULAMA...beliau terus menerus memutarbelitkan FATWA serta sewenang2nya mengeluarkan FATWA peribadi beliau.
Buat Nik Aziz sudah2lah mempermainkan AGAMA untuk kepentingan peribadi kembalilah ke jalan benar jalan yg diredhai Allah.Buat seluruh umat ISLAM Malaysia kembalilah kejalan PERPADUAN serta jalan yg menuntut kita mempertahankan Agama Allah agar tidak dipermainkan dan diperbodohkan oleh bangsa asing.
Buat Ambiga ingatlah perbuatan serta perjuangan anda hanya disokong oleh umat Melayu ISLAM yg menuju kearah MURTAD...Majoriti Melayu ISLAM diMalaysia masih berpegang teguh ajaran2 ALLAH serta Rasullullah SAW.
oleh-FazliMohammad.

No comments:

Post a Comment