Saturday, October 29, 2011

Saddam sudah tiada,Gaddafi juga tiada siapa pula yg bakal dinobatkan sebagai DIKTATOR bagi pemimpin2 barat kali ini bagi menghadapi hukuman MATI ala barat.

Salam 1Malaysia...saya terpanggil untuk memberi pandangan tentang keruntuhan satu demi satu negara dan pemimpin2 negara2 ISLAM...kenapa???


tanpa bukti senjata pemusnah Saddam gugur angkara permainan politik yg kotor oleh Amerika dan sekutunya...sekarang giliran Gaddafi pula kali ini alasan untuk ''DEMOKRASI''...pelbagai alasan dan permainan kotor politik barat dlm mengena negara2 islam...yg menghairankan semua pemimpin2 islam kecut dan takut padahal mereka tahu ini semua pembohongan barat semata-mata melindungi kepentingan yahudi israel...setiap pemimpin2 islam yg tidak digemari atau disukai rejim zionis israel maka penyudahannya ialah negara2 islam tersebut bakal menghadapi serangan NATO ataupun US dengan pelbagai sentimen yg akan direka cipta bagi menghalalkan serangan serta membunuh keatas negara dan pemimpin2 islam tersebut.


Saddam sudah tiada,Gaddafi juga tiada siapa pula yg bakal dinobatkan sebagai DIKTATOR bagi pemimpin2 barat kali ini bagi menghadapi hukuman MATI ala barat.


Yg kita nampak sebelum ini ialah Ahmedinijad (IRAN) namun ini tidak berlaku mungkin kerana kepadatan penduduk lebih 200juta orang membuatkan barat kecut perut juga...calon yg paling hampir ialah presiden Syria Bashar al Assad kerana pelbagai dakwaan kotor telah dimainkan barat serta mereka mulai menyokong penuh kekacauan yg berlaku di Syria dan mulai menyalahkan kerajaan Syria dlm menangani kekacauan rakyat itu atas dasar keMANUSIAan...


adakah semua ini benar2 berlaku atau hanya propaganda CNN,BBC atau REUTERS???


kalau kita ambil keterangan2 pelajar2 Malaysia disana yg dibawa pulang tempohari...cerita nya tk mcm apa yg digambarkan BARAT???biasa je kata student2 kite.


tapi inilah hakikatnya jiran israel ini bakal menghadapi apa yg telah berlaku keatas IRAQ n LIBYA...


buat pemimpin2 negara2 ISLAM ingatlah KUASA yg diberikan itu bukan untuk takut pada BARAT melebihi takut kepada ALLAH SWT. biarlah mati didalam keAIBan manusia dan dunia tapi MULIA disisi ALLAH SWT.


ingatlah yg BAIK hanya dari ALLAH SWT yg JAHIL hanya dari kita umat manusia.

No comments:

Post a Comment