Tuesday, May 1, 2012

Pemerhati BERSIH yg DiJemput ANWAR..Senator bebas Australia Nick Xenophon yg ANTI ISLAM & Perjuang Perkahwinan Sesama Jenis di Australia.







Terdesak hingga terpaksa menjemput Seorang Senator Bebas dari Australia   Nick Xenophon untuk menjadi pemerhati himpunan BERSIH.
Tapi yg dijemput oleh Anwar Ibrahim ini ialah Senator Bebas yg Anti ISLAM malahan penyokong kuat perkahwinan sejenis di Australia..Si Anwar Ibrahim ni dh tk ada kekawan lain ke dlm dunia politik ni???kenapa semua kekawan baik beliau didalam negara mahupun antarabangsa kebanyakkannya dikalangan ahli2 politik yg ANTI ISLAM n Penyokong2 KUAT LGBT???
Sebagai RAKYAT MALAYSIA yg berAGAMA ISLAM kita patut menolak Anwar Ibrahim serta kuncu2 yg membawa kita kearah kemungkaran...perjuangan beliau semakin hari semakin jauh bersimpang dari ajaran2 ISLAM yg suci...makanya beliau begitu diterima oleh perjuang2 LGBT Antarabangsa...bukannya ULAMA2 ISLAM yg dihormati.


Disini saya serta sepotong ayat untuk renungan kita bersama... 


“Dalam surah al Maidah ayat lima, Allah telah menegaskan maksud ayat yang berbunyi, Dan hendaklah kamu bertolong-tolongan untuk membuat kebajikan dan bertaqwa, dan janganlah kamu bertolong-tolongan pada melakukan dosa maksiat dan pencerobohan. Dan bertaqwalah kepada Allah, kerana sesungguhnya Allah Maha Berat azab seksaNya bagi sesiapa yang melanggar perintahNya.”


Jadi saya mengingatkan diri saya,keluarga serta masyarakat agar pemimpin2 yg memperjuangkan LGBT serta mendapat dokongan pemimpin2 antarabangsa yg ANTI ISLAM wajib ditolak.


DEMI AGAMA BANGSA & NEGARA.


oleh - fazli mohammad

2 comments:

  1. Anti Islam la sgt.
    http://www.telegraph.co.uk/news/religion/6595994/Australian-senator-brands-Scientology-a-criminal-organisation.html

    ReplyDelete
  2. Sudah bacake laporan yang menyatakan NST memalsukan perkataan "Islam". Ucapan yang disampaikan oleh Senator Nick merujuk kepada "Scientology" bukan Islam.

    Pihak kerajaan Australia turut menyampaikan kebimbangan dan ketidakpuasan mereka terhadap artikel NST yang boleh menimbulkan perselisihan faham yang mendalam.

    Memalukan fraterniti wartawan, NST yang hilang integriti. Dikawal UMNO.

    Harap maklum.

    ReplyDelete